perjantai 6. heinäkuuta 2012

Täällä ikuisesti odotan, odotan, odotan, odotan et tapahtuis jotain

Huimaaa... en ymmärrä mistä tää johtuu. Oon kuitenkin juonu tänään paljon vettä ja syönyki liikaa sopivasti, että ei mua liian vähäsen ruuankaan takia pitäis huimata. Voiskohan tää johtua siitä että en oo nyt kolmeen päivään syöny mun mielialalääkkeitä? Tai siitä että en oo nyt kolmeen päivään tupakoinu? En tiedä. Inhottaa vaan kun vähän väliä näkökenttä heittää volttia. Päähänkin sattuu.. yäh.


Toivon että tää olo vähän helpottais, nimittäin huomenna mun matka käy kohti Ruisrockia, jes! Toisaalta kyllä inhoon tollasia päiviä kun ollaan koko päivä ulkona, koska sillon on pakko syödä vähän enemmän kuin se yks leipä päivässä, ettei lähe taju. Eipä mulla tässä nyt muuta erikoista oo päässä sanottavana.. kirjottelen sunnuntaina sitten Ruisrockin jälkeisistä fiiliksistä ja muista!


Aurinkoista viikonloppua teille kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti