sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Ilma on kauniimpi kuin milloinkaan, enkä itkekään

Anteeksi, en oo taaskaan päässy kirjottamaan. Multa otettiin läppäri pois koska jäin kiinni juomisesta. Joo-o, on menny taas kaikki ihan putkeen. Lisäks jäin kiinni siitä, että olin pitäny pienet pippalot meillä kun noi oli poissa kotoa. Noi on pikkasen raivona mulle koko ajan ja piilovittuilee joka asiasta. Ahdistaa ihan hulluna, kun tuntuu että ei hetkeekään saa olla rauhassa. Torstaiyön keskustelu kun jäin kiinni juomisesta:

"Miks sun piti just tänään juoda? Noh?"
"En mä tiedä.."
"Kyllä sä tiedät! Miksi?"
Aloi itkemään hulluna.
"Mulla on vaan niin paha olla.."

Mun vika lause johti sitten melkeenpä huutoon siitä, kuinka alkoholi ei ole ratkaisu. En edes jaksanut koettaa selittää kuinka tuntuu että mikään muu ei vaan auta, ja kuinka mä en vaan jaksa enää yhtään. Mä itkin loduttomana yksin, ja iskä seiso edessä saarnaten. Oon oikeasti niin väsynyt kaikkeen. Haluun kuolla, vaikka oonkin jo kuollut.


Itkin myös keskiviikkona kun mulla oli ne pippalot. Mikä mua vaivaa? Aina mä itken ja sanon kaikkea mitä en oikeasti haluis muiden tietävän. Ottaa niin päähän mun käytös. Koetan sallii ittelleni itkemisen vaan yksin, en muiden ihmisten seurassa. Muiden seurassa mun pitää hymyillä. Jos en hymyile, niin ainakaan en itke. En saa enkä voi, koska mullahan on kaikki hyvin.


Onpas outoa. Viikon päästä on taas eka poli tän loman jälkeen. En tiedä yhtään mitä mun pitäis sanoa. Että kesä on menny tosi hyvin? Että mulla on ollu tosi hyvä fiilis? Että en oo satuttanu itteäni yhtään? Että oon syöny ihan normaalisti? Että oon alkanu pitää itestäni? Valehdella, vaiko sanoa totuus? Että en jaksa? Että en kestä? Että en tahdo olla täällä enään? Tai sitten vain kaunistelen faktoja. Kauheeta aiheuttaa psykalle sellanen fiilis että mun tilanne et etene mihinkään, ja että mua ei voi kukaan auttaa.  En myöskään halua aiheuttaa sitä fiilistä mun kavereille. Sen takii täytyy vaan aina välillä valehdella että asiat on jo vähän paremmin. Kyllähän se tekee kipeetä, mutta se on kaikki sen kaverin iloisen hymyn arvosta.


Kun 50 lukijaa tulee täyteen, niin olisko jotain postaustoiveita? :)

10 kommenttia:

  1. sun pitää sanoo sille psykalle totuus koska se yrittää auttaa sinuu et sul olis kaikki paremmin ! ku oon lukenu sun blogii ni nää tekstit on saannu mut kananlihalle.... Toivoisin vaa et sanot sille totuuden koska se saattas helpottaa sunki elämää jossain vaihees

    VastaaPoista
  2. ois kiva jos tekisit vaik jonkun Faktoja susta -jutun, niinku vaik Elämäni aakkoset tms. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millanen olis elämäni aakkoset? Oisko se niinkun et ekana asia mun elämästä mistä tulee mieleen A, sitten B jnejne? :)

      Poista
  3. Mulla tuli mieleen semmonen postausehdotus, että jos kertoisit mistä tää kaikki alko. Jos osaat sanoa. Ja miten jouduit polille jne. Jos se ei ole liian raskasta tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, ei olis liian rankkaa :) Tulis vaan ehkä hieman sekava selitys!

      Poista
  4. Sun pitää kertoa miten asiat on, eihän se helppoa ole mä tiedän : ( mutta se että sä valehtelet ei hyödytä yhtään ketään. Se vaan piilottaa ongelman pieneks hetkeks. Voimia sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ole helppoa ei :/ Nää kommentit antaa aina voimaa tehdä oikeita päätöksiä. Kiitos, ihana <3

      Poista
  5. Heeei kerro siellä polilla totuus sehä yrittää vaan auttaa sinnnuu! (: Sun elämä helpottus varmasti ku saisit purkaa olosi myös siellä! (: Voimia sulle ja isohali <3 (:

    VastaaPoista