torstai 12. heinäkuuta 2012

The dreams in which i'm dying are the best I've ever had

"Luovutan, nyt mä luovutan
Tähän aikaan aamusta mitään
en voi tehdä millekään
Antaudun, joo mä antaudun
Lattialla pölyssä makaan"

Oon henkisesti niin väsynyt, että en jaksa edes ajatella mitään. En tehdä mitään. Tää loma polista on kamalampi kun luulin. Koko ajan meinaan olla häiritsemässä jotain, koska olo on niin kamala ja tuntuu että en vaan pysty olla yksin. En hemmetti jaksa tätä. Nukun joka yö jotain 11h ja silti väsyttää ihan hulluna.

Aloin taas syömään lääkkeitä, koska en kestäny sitä huimausta, oksetusta, kuvotusta ja päänsärkyä mitä mulle tuli kun en syöny niitä. Joskus kun koulut alkaa, niin mulla pitäis olla joku lääkekontrolli tms missä katotaan että onko mulla sopivat lääkkeet. Jos ei oo ja mun lääkkeet vaihetaan, niin joudun osastolle lääkkeiden alotusajaks. Jes? Vittu.

Oon alkanu ajattelemaan, että mä en varmaan oo tällä siihen asti kunnes kuolen, vaan siihen asti kunnes tapan itteni. Ehkä kuukauden, tai kymmenen vuoden päästä. Ei voi tietää millon oon tarpeeks itsekäs, väsyny ja yksinäinen että koen että se on paras vaihtoehto. Pelottavaa.

En tosiaan sitten sunnuntaina kirjotellukaan Ruisrock-reissusta. Se kyllä meni tosi hyvin! Oli hyvä sää ja hyvät keikat, ja nautin kyllä kovasti musiikista ja seurasta. Oon pahoillani että oon taas ollu vähän laiska tän kirjottelun suhteen, enkä jaksanu nyt laittaa ees kuvia..

Mitä teille kuuluu?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti