keskiviikko 18. syyskuuta 2013

163.

Eilen  katoin että oli tullu puhelu oudosta numerosta.
Soitin tietty takasin.

A: "Hei, täällä A."
M: "Heiii, täällä Tyttö?"
A: "Niin siis psykiatrian poliklinikalta soittelen. Kävit mun luona keväällä"
Sydän hyppäs kurkkuun tässä vaiheessa.
M: "Ai... joo"
A: "Sain tän sun uuden lähetteen. No, miten sulla menee?"
M: "Ai. En oikein pysty ny puhumaan kun en oo yksin"
A: "Okei, selvä. Haluaisitko sä ajan?"
Miksköhän sinne on se lähete laitettu? URPO
M: "Joo.."
A: "Käviskö ens perjantai kello kymmenen?"
M: "Mmmh."
A: "Okei, no nähdään sit sillon. Sama huone kuin ennenkin..."
M: "......okei"

Puhelu loppu, ja mä itkin enemmän kuin pitkään aikaan.
Ahdistaa.
En voi mennä sinne tän kokosena puhumaan.

Tein ittelleni eilen myös lupauksen, että kävisin tänään vaa'alla.
No, enhän mä uskaltanut koska syöny hirveitä määriä enkä siltikään oo oksentanu.
Pelottaa, että vaaka näyttää jotain +5kg, kun sen pitäisi näyttää -0,8kg.
Jos lauantain paastoais, niin sunnuntaina vois kattoa painon.

Näänytän, urheilen, paastoan ja toivon parasta.

1 kommentti:

  1. Hyvä että pääset puhumaan jollekkin! Toivottavasti se auttaa sua. Itellä autto sillai, ku psykologi oli niin ärsyttävä ja nolo, se ei ees tajunnu miks olin siä, ei puhunu mitää laihdutus ongelmista.. mutta sain siitä sellasta voimaa että hitto mä pärjään itte! Toivottavasti sä saat oikeen hyvää apua!:)
    Paaaljon tsemppiä! ♥

    VastaaPoista