keskiviikko 4. syyskuuta 2013

154.

Päivän syömiset on menny ihan jees:
- kaks näkkäriä ~150kcal
- valkuaismunakas tomaatilla ~ 70kcal
Total: ~220kcal


Äsken oli iltapalaks tarjolla omenakaurahiutalepaistosta.
Siinä on omenan ja hiutaleiden lisäks sokeria, voita, kanelia...
Mulle ei ees tyrkyetty sitä, mutta otin pienen kipollisen ja päälle vaniljavaahtoa.
Nam, se oli taivaallista.
Otin vähän lisää.
Nam, niin hyvää.
Siinä vaiheessa kun söin toista kipollista, tajusin, että en mä tätä sisälläni pidä.
Siis kävinpä taas vähän ruokkimassa posliinikuningatarta.
Siinä pöntön päällä kumarrellessa tajusin, että oon ihan typerä.
Jos oon päivässä syöny päälle 200kcal, en mä kuole jos syön vielä toiset 200kcal!
Mutta silti mä en tottele järkeä, vaan ääntä pääni sisällä.
"Typerä läski, sä olet ansainnu tän"
En piittaa kurkkukivusta, en verestä, en pyörrytyksestä.
Itepähän olin heikko ja sorruin kiellettyyn.

Mä olen ansainnut tän kaiken.

Ainiin,  huomenna terkkari.
Mitä ihmettä mä sanon?
Tai entä jos en sano mitään?
Valehtelen ja hymyilen vaan.

1 kommentti: