sunnuntai 8. syyskuuta 2013

156.

P: "Sä oot pienentyny viime näkemästä"
M: "................."
P: "Tai siis laihtunu..."
M: "Enhän ole!"
P: "No siltä sen mun silmiin näyttää"

Toi kommentti sai mut niin ahdistumaan. P kun vielä tietääkin kaikenlaista. En oo laihtunu niin paljoa viime näkemästä, että se sitä huomais. Eli miks se sitten sano niin? Sitä paitsi, oon lihonu kaikki kilot varmaan takasin nyt viikonlopun aikana. Oon syöny järkyttäviä määriä oksentamatta; alkoholia, roskaruokaa, karkkia, suklaata... Kuvottaa kuvottaa kuvottaa.

Nyt mun pitää tsempata ihan tosissaan. Sillein, että kun P tai joku muu ens kerran sanoo mun laihtuneen, voin sanoa että: "Kyllä, olen laihtunut!"

PS: Äiti lupas 50e jos oon uuteenvuoteen asti ilman herkkuja. Mä ajoin näyttää sille ja mun siskolle jotka vaan nauro: "Ai sinä vai?!"

1 kommentti:

  1. mulle sanottiin just vasta ihan samalla lailla ja aivan järkyttävältähän se tosiaan tuntui, ymmärrän sua ihan täysin mistä puhut..

    VastaaPoista