keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Hukuta mut unihiekkaan, älä herätä koskaan


Olin kaverin kanssa tänään kahvilla ja jossain vaiheessa ohimennen mainitsin et mulla on masennuslääkkeet ollu jo jonkin aikaa. 

"Ai on vai? Ooksä jotenki masentunu?"
"Haha, no kai mä vähän"
Hymyilin.
"Aijaa.. no mut eihä siinä mitää vaikka oot masentunu kunha et tee ittelles mitää!"
"En mä nyt itteeni oo tappamassa.."
"No en mä sitä ny meinannukkaa vaa että ethä viiltele tai muuta sellasta"
Naurahdin hermostuneesti. Pala nous kurkkuun.
"No en tietenkään.."
"No hyvä. Sanoin nyt vaan vaikka et yhtää sellaselta itteensä viilteveltä ihmiseltä vaikutakaan"
Kaveri hymyili mulle ja mä hymyilin takasin, vaikka mun olis tehny mieli purskahtaa itkuun..


Tän päivän paino 55.3kg = liikaa
Tän päivän syömiset + liikunnat = about -300kcal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti