maanantai 30. joulukuuta 2013

194.

Varoitan, tästä tulee sekava ja paska postaus.

Puhuin eilen K:n kanssa puhelimessa.
Se  tahtoi soittaa, kun kysyin oisko sillä hetki.
Mulla oli niin paha olla, että en osannut muuta kuin itkeä.
Puhelimessa mä olin kuitenkin täysin normaali.
Ei merkkiäkään itkusta tai siitä järjettömästä pahasta olosta.
K pitää mua varmaan ihan pellenä.
Kyllä mulla oli oikeasti paha olo.
En vaan osaa näyttää sitä, en edes puhelimessa.
K: "Itkeminen on oikeasti ihan ok! Ei mua haittaa jos itket"
Niiiih.

Yks K:n sanoma lause jäi mieleen, ja jäi vaivaamaan.
K: "Kyllä nyt aina kun ollaan nähty, niin oot laihtunu. Kokonaisuudes oot siis varmaan laihtunu ihan sikana!"
Olin vaan hiljaa.
Vittu mitä paskaa.
Kävin nimittäin tänään vaa'alla, kivat joulukilot.
Hemmetin läskipaska.
Oon tätä menoa siinä pisteessä missä olin kesällä.
Yäk.
Itkettää.
Läskiä joka puolella.
Tahdon vaan hautautua peittoihin, itkeä, ja nukkua pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti