perjantai 13. joulukuuta 2013

184.

Katottiin töissä avustettavan kanssa facebook-kuvia:

Mä: "Kato tätä! Oonpas mä ollu laiha joskus pari vuotta sitten."
Avustettava: "Hei, ihan normaalia et oot nyt isompi! Oot niin nuori tossa kuvassa."

Pienessä mielessäni toivoin, että A olis sanonut, että olen edelleen yhtä pieni.
Mitä mä oikein kuvittelin?
Lihava läskihän mä olen.
Oksettava.
Ei ole mikään tekosyy lihomiselle, ettei ole enää 16-vuotias, vaan 19.

Veli kävi äsken tossa olkkarin ovella:

V: "Et kai sä oo syöny mun sipsejä?!"
Mä: "Maistoin, mut en mä niitä kaikkia syöny todellakaan..."
V: "No, ajattelin ettei ois ihme vaikka oisitkin!"

Mua oikeasti hävettää olla näin lihava ja iso.
Mistä saisin itsekuria?
Mistä motivaatiota?
Paino tänään aamulla 60.0kg
Miksi ei 59.9kg?

"Läski! Älä syö!"
Kyllä, huominen taas paastoa.

Oon pahoillani kun en jaksa enää edes panostaa tähän blogiin...

2 kommenttia:

  1. Kai tiedät ettei sun avustettava tai veljes tarkottaneet mitään pahaa? :) Koita olla ottamatta niiden sanoja kritiikkinä itteäs kohtaan, 60 kiloa ei ole mikään lihava! :)

    VastaaPoista
  2. Purjominen on perseestä!
    Johan olit muuten vanhaan postaukseen törmänny :D oon kyllä varmaan muutenkin unohtanu puolet postauksista mitä oon ikinä kirjottanu...pitäsköhän vetää ne sensuurin kanssa oikein läpi joskus :D

    VastaaPoista