tiistai 12. marraskuuta 2013

174. I'm getting tired and I need someone to rely on

Onnistunut ja iloinen ihminen täällä!
Oon ollut tänään tosi ylpeä ittestäni, vaikka olenkin vielä kaukana tavoitepainosta.
a) syömiset meni tänään tosi hyvin, n. 400kcal!
b) jaksoin lenkillä juosta pidemmän matkan kuin olisin uskonut!
c) kävin vaa'alla, ja näin lukeman jonka olen näkynyt viimeksi joulukuussa 2012!
d) kokeilin farkkuja jotka olivat kesällä aivan liian pienet (w: xs) ja sain napin kiinni!

Nyt mulla on motivaatiota vaikka muille jakaa!
Tää on ihan mahtava fiilis.
Ehkä mä pääsen sittenkin syntymäpäivän tavoitepainoon.
Niin, ja tulevaisuudessa olevien pikkujoulujenkin!


Tai no, valehtelin vähän.
 Oikeastaan mulla on tosi tyhjä olo.
Ei tunnu pahemmin miltään, vaikka esim. en olisi ikinä uskonut mahtuvani noihin farkkuihin.
Nyt mahdun.... ja mitä sitten? Ei mitään.
Ei kukaan näe onko mun housut kokoa S vai XS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti