sunnuntai 10. marraskuuta 2013

173.

K: "Mä sanon sulle Tyttö, et sä oot laihtunu viime aikoina, ja sul ei oo oikeesti mitään hätää sen kans et vähän herkuttelee."

 Valhetta koko lause.
Suomeksi: "Hyi saatana, älä syö. Tai ihan sama syötkö, yhtä iso läskipaska ihraperse oot kuin aina ennenkin."

Mun olis ihan pakko laihtua.
Siis lisää.
Niin, että mä ite huomaisin sen edes jossain kohtaa kehoa.
Nyt oon 2 päivää syöny ihan holtittomasti, kun oli juhlia.
Hyi saatana.
Vaa'alla käyn vasta 16.11.
Aikasemmin en uskalla.
Jos paino on noussut, en saa juhlia.
Urheilen koko syntymäpäivän.
  Kyllä,
ens viikolla on mun syntymäpäivä.
Läski Tyttö täyttää 19-vuotta.
Hurraa hurraa.
Ei ole mitään juhlittavaa.
Ei ole mitään syytä olla iloinen.

Läskiläskiläski laihdulaihdulaihdu, ole kiltti ja laihdu.
Nyt.



PS: siskopuoli laihtuu silmissä.
Hän on yleensä ollut se pullukka, ja minä laiheliini.
Nyt on roolit vaihtuneet.
Koen itteni entistäkin lihavammaks.
En olis uskonut että mä voisin olla näin pettynyt itteeni ja näin kateellinen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti