torstai 7. marraskuuta 2013

172.

Tahtoisin kirjoittaa teille siitä, kuinka olen onnistunut,
kuinka olen laihtunut,
kuinka elämä on mahtavaa.
Mutta kun mikään ei mene hyvin juuri nyt.
Tai kyllä, olen laihtunut (sain laittaa uuden x:än!), mutta tänään sorruin:
söin kananugetteja 9kpl ja suklaata jotain 300g.
Hyi hitto.
Niin, köhköh, mikä ihmeen lakko?
Oksensin tietty jo ihan yrittämättäkin, mutta olen täysin varma että vaa'an numero pongahtaa.
En kestä nähdä isompia numeroita.
En kestä.
Siksipä huomenna paasto.
Rakkaat, lupaan onnistua siinä!
Olen töissä, joten syömättömyys on ihan piece of cake!

Ainiin, polilla ehdotettiin että aloittaisin kuun lopussa ns. syömisongelmaisten ryhmän.
Siihen kuuluisi kymmenen kertaa ja siellä olis n.5 ihmistä mun lisäksi.
Ei tarvitse s-häiriö diagnoosia, vain muutoshaluisuus riittää.
Mutta mitä tehdä, jos en tiedä tahdonko muutosta?

1 kommentti: