tiistai 8. tammikuuta 2013

Syömisahdistus huipussaan

Mun piti tosiaan nyt alottaa toi syömisten vähentäminen. Tää näyttää nyt kuitenkin tosi epätoivoselta. Mä vaan syön ja syön ja syönsyönsyön. Possu.

Ma:
Paahtoleipä
1 Kananmuna
Puolikas karjalanpiirakka
Vähän makaronia, jossa vähän tonnikalaa
Vähän salaattia

Ti:
Paahtoleipä
Vähän makaronilaatikkoa
Vähän salaattia
Piieni kourallinen cashew pähkinöitä

Yäh? Mähän syön ihan normaalisti, vaikka mun pitäis syödä vähemmän. Enhän mä tällä menolla muuta kuin lihoa. Uah. Kaikki noi on kyllä sellasia, että en oo voinu olla syömättä. Aamulla on pakko syödä jotain jos vanhemmat on keittiössä. Illallisella on myös pakko syödä jotain jos oon illallisaikaan kotona. Maanantaina olin lounasaikaan kotona koska oli hyppytunti, niin oli silloinkin pakko syödä jotain. Tein siis yhen kananmunan munakkaan, mutta iskä tunki käteen vielä karjanpiirakan. Söin puolet ja vanhempien huomaamatta tungin puolet nyrkin sisään ja laitoin roskiin samalla kun laitoin astiat pois. Ainut "vapaaehtoisesti syöty" on nuo pähkinät. Oliko pakko? Olis näyttäny toi tiistai paljon paremmalta ilman niitä.. Huomenna aamulla pakollinen paahtoleipä (65kcal) jos vanhemmat on keittiössä, ja sitten illalla pakko ottaa vähän illallista ellen sitten saa itseäni juuri niihin aikoihin raahattua "ulos syömään".

Hohhoi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti