lauantai 5. tammikuuta 2013

Endless pain


Mä en oikeasti jaksa enää.
Mä niin tahtoisin vaan kuolla.
Ei maailmassa taida olla ihmistä kelle tällasesta tunteesta saa ja voi kertoa.
Oon vaan hiljaa ja hymyilen.

Onkohan olemassa sanoja, mitkä joku mulle tärkeä ja merkittävä ihminen vois sanoa, jotta jaksaisin jotenkin jatkaa.
Harmittaa et juurikin mun elämän merkittävimmille ihmisille en uskalla puhua.
En uskalla vaikka niiden sanat  ja tsemppaus auttais eniten.
En uskalla, koska en keksi sanoja.
En uskalla, koska pelkään että saan ne inhoamaan mua.
"Valittaja" "Itkupilli" "Angstiteini" "Huomionhakunen"
Ehkä joku vois puhua mun puolesta, hah.
.Mun omat pään sisäiset "Kyllä sä tästä vielä nouset"- lauseet ei vaan enää auta.
Ne saa mut vaan itkemään, koska en usko niihin.
En enää.

ps: sadas teksti, jee

1 kommentti:

  1. en osaa oikeilla sanoilla sanoa kuinka paljon tahtosin sanoa sulle että paljon voimia ja en ala inhomaan sua sanoit mitä tahansa mulle, ikinä <3

    VastaaPoista