tiistai 22. tammikuuta 2013

Hello again!

Pahoittelen jo etukäteen että en laita tähän postaukseen kuvia ja tästä tulee varmaankin tosi sekava.

Päätin, että en lopeta blogia mutta en ota kamalaa stressiäkään jos en kerkeä/jaksa kirjoittaa. Kirjoitan siis vain sillon kun siltä tuntuu ja jaksan.

Mullahan oli tossa varmaan 2kk tauko polilta, koska mut siirrettiin aikuispuolelle. Oon käynyt siellä kaksi kertaa; kerran lääkärillä ja kerran sairaanhoitajalla. Nyt mulla on meneillään siis 5 kerran arviointijakso vai mikä lie. Eilen sain järkyttävän nipun jotain masennus- ja ahdistustestejä täytettäväksi. Hohhoi.

Lääkäri oli ällöttävä, kylmä, töykeä, mutta sairaanhoitaja oli ok. Saa nyt nähdä mitä tästä tulee. Ehkä ne on sitä mieltä että en tarvii hoitoa. Hyvä vaan. Kyllä mä pärjään.

Mun läskiahdistus on ollut tänään kovempi kuin aikoihin. Kävin vaa'alla. Mitä helvettiä oikeasti? Tän siitä saa kun syö. Oon lihavempi kuin eläessäni olen ollut. Nyt oon miettiny vaan että eikö olis helpompi tappaa ittensä. Joo, naurettavaahan se on että ajattelen tällasta vaikka oon kuitenkin ihan normaalipainoinen (vaikka ei sitä ulkoa päin uskoisi...), mutta kun en vaan voi tälle mitään. Oon vaan niin laiska paska ja ahne että en saa itteäni laihtumaan. Jos en saa muutamaa (kymmentä..) kiloa pudotettua, niin kuinka mä voin elämässäni saavuttaa yhtään mitään? Turha, laiska, ruma, läski, heikko.
Tää itsesäälissä kieriminen ja itkeminen on ällöttävää. Mut sellanenhan mä olen, ällöttävä?

En mä tiedä mitä ajatella. Pidän koulussa nykyään melkeinpä vaan kahta paitaa, mun ainoat löysät paidat. Tiukat vaatteet ällöttää, koska läskit näkyy. Hyi. Tahtoisin rikkoa kaikki maailman peilit ja vaa'at ja kamerat.

Huomenna koe. Mitä mä teen? Itken ja kirjotan tänne blogiin jotain ihan älytöntä jota ketään ei kiinnosta lukea. Niin, ja suunnittelen mä myös huomista ryyppäysreissua. Vois vetää sellaset perseet että henki lähtee. En vaan jaksa.

2 kommenttia:

  1. Hyvä ettet lopettanu bloggaust! Vannon ettet oo ainoo kel on tollane fiilis koko aja.. Stay strong no matter what :)♥ Ja oot kaunis!

    VastaaPoista