keskiviikko 3. lokakuuta 2012

I don't know anything at all

Pakko kirjotaa uudestaan. Tää mun läskiahdistus vaan pahenee koko ajan, kun kertaan mun päässä uudestaan ja uudestaan mitä mä oon syöny tänään:
-Ihan vähän kinkkukiusausta
-Salaattia (missä tomaattia kurkkua tonnikalaa)
-Kasvispihvejä 2kpl
-Ranskalaiset
-Nachoja puoli pussia (200g)

Tiedän, teidän. Hyi helvetti. Oksettaa, oksensinn ja oksennan. Kumpa mulla olis joku ihana ihminen joka oikesti tietäis miltä tällanen jokapäiväinen kamppailu tuntuu. Ällöttää istua tässä penkillä, kun tunnen mun vatsa- ja kylkimakkarat. Voisin ottaa veitsen ja leikata ne pois. En enää edes pysty nukkumaan muuten kuin mahallani tai selälläni. Kyljellään nukkuessa tunnen kuinka valtava mun maha on.
 Tänään aamulla kävin vaa'alla ja se näytti 57Kg - joten itkin. Milloin mun ajattelu oikeasti muuttui näin ruoka ja ulkonäkö keskeiseksi? Täähän on ihan sairasta.
Tein tällasen yks päivä. Ruksitin 19/20. Mitä helvettiä? Ei mulla oo syömishäiriötä? Tahdon vaan olla laiha.


 




Itkettää. Tahtoisin olla niin laiha ja kevyt, että voisin lentää. Niin kevyt, kuin lintu. Tai perhonen. Tahtoisin niiiin kovasti olla laiha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti