maanantai 8. lokakuuta 2012

Huomio kaikki!

12 kommenttia:

  1. hmm, ei nyt äkkiseltää tuu mtn postaustoivetta mielee, mutta nii oon mikkelistä päin kotosin :)

    VastaaPoista
  2. hmm, voisit tehä postaukset jossa esittelet sun huoneen videolla vaikka silleen ettet itse näy siinä? :)
    minä oon ainaski kainuusta :D

    VastaaPoista
  3. Tämä lukija on Turusta päin kotoisin :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon turusta päin:) Ja on tylsä ku en keksi mitää postusideoita:(

    VastaaPoista
  5. Piikkiöstähän minä. :) Toivottavasti ei kukaan nyt tätä kautta tunnista minua ::::D

    VastaaPoista
  6. Voisitko tehdä postauksen, jossa kerrot elämästäs ennen masennusta ja syömisongelmia? Tai siis tiitkö, mistä tää kaikki alko? Paljon haleja ja voimia, ajattelen sua usein, vaikken tunnekaan!

    t. Parantumistasi toivova lukija Espoon Jupperista

    VastaaPoista
  7. Hauluisin nähä jotain kuvia sun käsistä/jaloista yms... tai niiku muutenki kuvia sun kehosta :) luen tätä täältä jostain pienen pienestä Iitistä !

    VastaaPoista
  8. Helsingissä asun :)

    VastaaPoista
  9. Ei oo toivepostausideoita, mutta oon Pohjois-Pohjanmaalta, Oulun läheltä :D

    VastaaPoista
  10. Kerro sulle tärkeistä ihmisistä? En ole ihan varma mitä kaikkea olet kertonut jo kun olen blogiasi lukenut vasta vähän aikaa. :)
    Asustelen Etelä-pohjanmaalla. Missäs muuten itse asustelet?

    VastaaPoista
  11. moii:) no mie oon savonlinnasta ja lueskelen tätä siun blogia ja ois tosi kiva lukee esim. et miten siun tavallinen päivä menee ja nähä kuvia myös siusta itestäs:)

    VastaaPoista
  12. Lisää vaan kuvia itestäs :). Tee postaus miltä sun tulevaisuus näyttää kymmenen vuoden kuluttua! Ja ainooostaan positiivisii juttui ja haaveita. Ehkä se piristäis vähä suaki jos saisit kuviteltuu valoisan tulevaisuuden :)

    VastaaPoista