torstai 14. elokuuta 2014

Tee mitä ikinä haluat mulle

Olin tänään leffassa kavereiden kanssa.
Pesin käsiä vessassa, kun kaverini kysyi mun oikeaa kättä osoittaen, että mitä mun rystysissä on.
"Ai nää, öö, en mä tiedä, tai siis... mut tää on siitä kun menin koirien väliin kun ne tappeli ehheheh"
takeltelin ja näytin vasenta kättä.
"Oho, siis miten? Mitä tapahtu?"
Jes, en valehdellut ja sain huomion pois oikean käden jäljistä,
hyvä minä.

Leffassa tuli perus suomalaisten leffojen seksikohtaus.
Syke nousee,
oksettaa,
mahan pohjassa tuntuu tuttu inhottava tunne,
ahdistaa,
tekee mieli juosta pois salista.
Loput elokuvasta meneekin sumussa.

Junassa pidätän itkua.
Paha olla.
Osa juuri juomasttani Pepsistä nousee tahtomatta suuhun,
hapanta, pahaa,
pakko nielaista.
Kaveri selittää vieressä jotain,
en pysty kuuntelemaan.
Juna-asemalta kotiin kävellessä ahdistus saa taas otteen.
Syke on sata, enkä tiedä johtuuko se tän päivän oksentamisista vaiko pelosta.
Olen ihan varma, että mulle käy jotain pahaa.
En uskalla katsoa vastaan tulevaa miestä silmiin,
pidän vain silmät kiinni ja rukoilen että selviän ehjänä kotiin.

Rappukäytävässä alan napittaa paitaa auki,
ketju menee rikki kun kiskon korun kaulasta.
Kun pääsen kämppääni ja saan oven laitettua turvalukkoon, riisun paidan ja jopa rintsikatkin.
Rintaa ahdistaa niin maan perkeleesti.
Itken yläosattomana kyyryssä lattialla ja mietin olenko mä edes olemassa.
Niin paha olo, että kaikki tuntuu epätodelliselta.

Nyt tahtoisin niin kovasti nukkua,
olen aivan poikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti