keskiviikko 15. tammikuuta 2014

203.

Nälkä.
Näl-kä.
N-ä-l-k-ä.
Miten voikin olla näin kova nälkä?
Oon pysyny nyt kalorirajoissa:
toissapäivänä 400, eilen 300, tänään 400kcal.
Tän päivän kaloreista oon syönyt jo 250kcal, loput pitää jättää illalliselle.

Päässä kävi tänään jo vamaan kolmannen kerran herkut + oksentaminen.
Mutta ei, mä en voi enkä tahdo sortua.
Tiedän, ja mun on pakko jankuttaa ittelleni että mieliteot johtuu vaan stressistä ja siitä, että ei ihmistä ole tarkoitettu elämään 400kcal päivässä...
Mutta mun on pakko laihtua.
Tai ainakin saada viikonlopun ahmimisturvotukset pois.
Siinä oonkin onnistunut!
60,5kg, eli vielä 1,2kg pois niin oon lähtöpisteessä.

Wish me luck.

1 kommentti:

  1. Nälkä tarkottaa sitä et elimistö ei saa tarpeeksi ravintoaineita kulutukseen nähden :) Suosittelen syömään useammin (ja sit vähemmän jos sille tuntuu). Itsekkin joitain vuosia kituutin samalla tavalla ja sit kun rupesin syömään oikeasti tarpeeksi 5krt/pv niin kappas, vaikka välillä syökin herkkuja nin ei liho vaan laihtuu kunhan muistaa liikkua. tadaa! En sillä et se oikeasti ois noin helppoo mut kuitenki :)

    VastaaPoista