tiistai 7. tammikuuta 2014

200. Haaste!

Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:


1. Olen usein mieluummin yksin kuin seurassa.
2. Mulla on elämässä vain yksi ihminen jolle voin kertoa ihan kaiken (J, pus).
3. Vaikka saan laihdutuspaskasta mielihyvää, tahtoisin tästä tosissani eroon.
4. Rakastan nukkumista.
5. Osaan harvoin näyttää pahan oloni, vaikka paikka ja aika olisivatkin oikeat.
6. Mulla on diagnosoitu keskivaikea/vaikea masennus, johon olen syönyt lääkkeitä.
7. Oon sisäisimmältä tyyliltäni tosi tyttömäinen, mutta yleensä en jaksa panostaa väsymyksen takia joten kuljen usein ihan rähjäsen näköisenä perusvaatteissa.
8. Poltan tupakkaa, mutta tahtoisin kovasti lopettaa.
9. Tarkoitus olisi muutta pian omilleni.
10. Tuhlaan palkkani kaikkeen turhaan, vaikka pitäisi säästää. Saan mielihyvää kaikesta mitä ostan, ja se mielihyvä kestää vain hetken jonka jälkeen kaduttaa koska olen taas kerran ostanut jotain täysin turhaa tai jotain mitä en käytä.
11. Pelkään hirveästi tätä kevättä, koska selviää pääsenkö lukiosta pois vai joudunko kirjoittamaan kaiken uudestaan.

Kysymykset jotka sain:
1. Mihin vuorokauden aikaan sinulla on parhain olo?
- Hmm, joskus keskipäivällä tai sitten illalla juuri kun pääsen nukkumaan.
2. Oletko koskaan olllut itsetuhoinen jollain tavalla?
- Olen.
3. Mitä kaunista elämässäsi on?
- Musiikki, ystävät.
4. Auttaako musiikki sinua kun olet surullinen?
- Auttaa!
5. Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä?
- En.
6. Millainen oli viimeisin unesin jonka näit?
- Menin Sami Hedbergin kanssa naimisiin :---D En ehkä kestä!
7. Oletko talvi- vai kesäihminen?
- Kesä!
8. Jos joku maksaisi sinulle niin tekisitkö jotain kiellettyä?
- Tekisin ja olen tehnytkin, toki riippuu asiasta.
9. Pidätkö kahvista?
- Kyllä.
10. Sateenkaari vai sadepilvi?
- Sateenkaari.
11. Koetko eläväsi?
- Yleensä.

Kiitos haasteesta HiljainenTähti!

Anteeksi, en jaksa haastaa nyt ketään. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti