tiistai 8. joulukuuta 2015

Haluan sen joka osaa mua selittää

Tapasin viime viikolla psykani kanssa syömishäiriöihin perehtyneen sairaanhoitajan.
Hän on siis ollut syömishäiriöpoliklinikalla töissä, yksityisellä syömishäiriöiden kanssa töissä ja nyt sit vaan täällä Malmilla.
Vitsit, mulla jäi siitä tapaamisesta niin hyvä fiilis!
Tuli olo, että joku kerrankin ymmärtää ja kun mun oli vaikea puhua, niin hän osas kysyä just oikeita kysymyksiä.
Jes.
Nyt nään häntä pari kertaa ainakin kahdestaa, tällä viikolla keskiviikkona.
Viimeksi sain tehtäväksi pitää ruokapäiväkirjaa.
Vähän järkytyin.
Oon oksentanut nyt kuuden päivän aikana 9 kertaa.
What.
Pikkasenko elän valheessa kun uskottelen itelleni että "oksennan ehkä kerran tai kaks viikossa".
Yeah right.
Toki viikot eroo toisistaa , mutta silti...
Onneks paino mässäilystä ja alkoholista huolimatta laskusuunnassa.
Eilen olin hammasläkärissä eikä lääkäri ainakaan sanonut mitään mun hampaiden kunnosta, paitsi pari reikää.
Huh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti