sunnuntai 23. elokuuta 2015

Tee mitä ikinä haluat mulle, ihan rauhassa. Kunhan et koskaan luule, että haluan sua.

Oon nyt tuijottanut varmaan puoli tuntia vilkkuvaa kursoria.
Miettinyt kuinka saisin kerrottua kaiken tähän.
Kaiken sen mitä mun pään sisällä liikkuu.
Vaikeaa.

Aloitin kaksi viikkoa sitten opiskelun.
Ensimmäisen viikon olin koulussa,
viime viikolla en ollenkaan.
Pelko ja ahdistus lamaannuttaa.

Nyt kun ei pelota, kroppa ahdistaa.
Viime viikko meni syödessä, koska
a) "mä kuolen nyt tai kohta tai huomenna niin miks en söis kaikkea hyvää?"
b) "tästä saan kaliumia, tosta hyviä rasvoja, siitä vitamiineja.."
c) "jos en syö, rytmihäiriöt on todennäköisempiä"
d) "jos ahmin ja oksennan, sama juttu"
eli pelot vaikuttaa syömisiin jnejnejne.
Toisaalta hyvä, että syön suht. normaalisti ja herkuttelenkin,
mutta en tahdo lihota yhtään ja kaipaan sitä kontrollointia ja laihtumista.

Joo, eli olo on kuin valaalla vaikka luultavimmin en ole lihonnut.
Varmaan vain neste- ja menkkaturvotusta.

Kaiken lisäksi tässä on meneillän muutakin jotka vie ajatukset.
Saattaapi olla, että joudun poliisin juttusille.
Pelottaa, kuinka tää tulee vaikuttamaan tulevaisuuteen nyt jos jään kiinni.
Nyt KUN jään kiinni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti