tiistai 21. huhtikuuta 2015

Hukun tähän läskiin

Alotin viime viikolla kuuden viikon kesäkroppahaasteen.
Oon syöny 3-4krt päivässä. Tekee vitun tiukkaa ja oksettaa joka annos minkä syön.
Tsemppaavaa on se, että oon energisempi kuin aijemmin ja painoa lähti ekan viikon aikana reilu 4kg.
Jatkan samaan malliin loput 6 viikkoa, ellei painon lasku jossain vaiheessa lopu. Siinä vaiheessa siirryn takas nutriletteihin joita mulla on kaapissa.

Tein tänään 5min burpee-treenin, sohvadippejä ja punnerruksia, sekä 15min juoksulenkin plus sama matka kävellen takas.

Tänä aamuna paino oli tasan xxkg. Ei saatana. Tekee mieli hirttää ittensä aina kun katon alas sitä lukua.



Tässä postauksessa nyt ei oo mitään päätä eikä häntää muutenkaan, niin hyppään taas toiseen asiaan.
Elikkä näin yhdestä ohjaajasta hirveetä unta pari yötä sitten.
Oltiin jossain yleisessä vessassa, se ahdisti mut koppiin, tuli koko kropallaan mun päälle, tunki kättään mun haaroihin ja jotain läähätti siinä.
Kourasee heti vatsasta ja oksettaa kun edes mietinkin sitä unta.
Nyt mun on ihan sika hankalaa olla mun ryhmässä, kun aina kun nään tai kuulenkin edes sen ohjaajan äänen, niin tulee järjetön ahdistus jota en osaa hallita tai käsitellä.
Eikä ole edes ketään ystävää jolle puhua, tai ainakaan ketään jonka uskoisin ymmärtävän tätä mun oloa.
Kuvottaa kuvottaa ahdistaa ahdistaa oksettaa.
Miehet on kuvottavia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti