torstai 19. maaliskuuta 2015

Mua ei oo

Olin kaverin kanssa baarissa.
Törmättiin kahteen hyvännäköseen jätkään,
toiselle sanoin sen jopa suoraan.
Mentiin hotelliin jatkoille,
tää jätkä jota kehuin, suuteli mun kaverin kaulaa ja muuta.
Myöhemmin kuulin, että se toinen jätkä oli sanonu baarissa mun kaverille:
"Susta näkee et sulla on kaikki kunnossa, mutta tolla sun kaverilla ei oo kyllä kaikki hyvin"

Mä oon kuvottava,
vääränlainen.
Ei musta ikinä tule mitään.
En ikinä tuu kelpaamaan kellekään.
En edes ittelleni.

Tekohymy naamalle ja taas uuteen päivään.
Missähän vaiheessa mä uuvahdan?

"Voin olla niinkuin muutkin on,
tavallinen ja täysin tuntematon
Oon hyvää seuraa,
mä rikon sen jään,
mut peilistä mä pelkän naamion nään

Ei ne huomaa vaikka tuijottaa,
ei ne mitään musta irti saa
Joskus mä kasvan pienemmäksi,
katoan sokkeloon
Joskus en jaksa,

suljen silmät ja leikin ettei mua ees oo"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti