sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Ja aamulla taas, hän on niin kuin muut.

Lueskelin vähän mun vanhoja tekstejä.
Naurettavaa.
Säälittävää.
Kuinkahan monta Huomenna alkaa -lupausta mun blogin kolmeen vuoteen mahtuu?
Liikaa.
Onhan siellä niitä joitain jotka on pitänytkin.

Blogin alussa taisin painaa 58kg.
Laihdutin 55:een kiloon.
Silloin alkoi bulimointi ja ahminta, ja lihoin 69:sään kiloon.
Siitä laihdutin lakkiaisiini 58:saan kiloon,
ja siitä kesällä vielä 55:een kiloon.
Nyt olen lihonnut tuosta taas sinne 69:sään kiloon.
Enkä kyllä näe, että mun paino alkaisi tästä laskea.
Laiska ja saamaton kun olen.
Kuinka hankalaa voikaan olla sen otteen saaminen niskasta?
Vitun hankalaa.
Ahdistaa.
Huomenna pitäis taas liikkua omasta kolosta ihmisten seuraan.
Ei ole mitään päälle pantavaa.
Näytän kaikissa vaatekappaleissa ällöttävältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti