lauantai 23. maaliskuuta 2013

Miserable

Eilisestä lähtien oon puhunu neljän kaverin kans et tänään lähetään baariin.
Jokaselle sanoin et soittaa sit ku tietää paremmin tästä illasta.
Oon venannu koko illan tälläytyneenä ja valmiina lähtee (suihkuun ja meikkaamiseen meni varmaan neljä tuntia kun on se niin rankkaa ja vitun vaikeeta....)
Puhelimeenkaan kukaan ei oo voinu vastana sillon kun oon koettanu soittaa.
Noh, nyt facebookkiin alko ilmestyy jotain ihme yöelämä-päivityksiä mun kavereilta.
Laitoin sit viestiä yhelle mun kavereista: "Teijän piti soitella..?"
Vastaus: "Ainiiii! Me ollaa meil!"
Yhen ihmisen kohalla voisin ajatella et kyseessä on joku inhimilline erehtyminen.
Nyt kyse on kuitenkin neljästä ihmisestä jotka kaikki "unohti" mut.
Hieno fiilis, niin hieno.

Oon vaan tällanen ihminen jonka voi "unohtaa".
Tai ehkä mä oon vähän ku lelu jonka voi heittää syrjään ja jättää yksin pölyttymään kun siihen kyllästyy.

Niiin yk-si-näi-nen olo.
Tahtoisin J:n mun viereen.
J:n, mun parhaan ystävän.
Huom: ystävän.
Edellä mainittuja neljää ihmistä ei voi ystäviks sanoa..

"Välimatka piinaa ja painaa mua"
PMMP - Oo siellä jossain mun

Lisätty 22.31:
Tajusin kui naurettavaa ja säälittävää et valitan tälläsista pikku jutuista.
Sori.

3 kommenttia:

  1. Ei todellakaan oon naurettavaa ja säälittävää valittaa tosta asiasta! ei toi oo mikään pikkujuttu. Itelläki käynyt tolleen, ei oo mukava tunne :/

    VastaaPoista
  2. Toi on ihan hirvee tunne ku sut vaa unohetaam :(

    VastaaPoista