tiistai 24. huhtikuuta 2012

Epäiletkö milloinkaan ettet jaksaisikaan niellä enempää?







Mä oon niin pahoillani. En oo taaskaan kirjottanu. En oo käyny tällä viikolla koulussa, en suihkussa, en pessy hampaita, en syöny.. tää on menny ihan mahdottomaks. Oon niin pahoillani siitä että oon heikko, siitä että en kykene kirjoittamaan. Tässä on nyt vaan jotain kuvia, mut eikös se niin mee et kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa?

Pitäiskö mun lopettaa tää blogi kun oon näin saamaton?

Lämmin tervetuliastoivotus uudelle lukijalle! ♥

5 kommenttia:

  1. Ei sun tarvii blogia sen takia lopettaa ettet kirjoita päivittäin. Älä väkisin kirjoita mitään, kirjoita sillon kun tuntuu siltä! etkö sä kirjotakin tätä itteäs varten enemmnkin?

    Ja voimia hirveesti!!♥ Toivottavasti saisit voimia edes hitusen takaisin mahdollisimman pian!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos, kiitos että olet noin ymmärtäväinen ja kannustava.Koetan saada itteäni tästä jotenkin edes vähän piristymään..

      Kaikkea hyvää sinulle <3

      Poista
  2. EI, et missään tapauksessa lopeta, mä uskon et tää tekee sulle hyvää. Voit kirjottamalla purkaa asioita, joita et välttämättä ääneen halua/pysty sanomaan.

    Koita jaksaa, nyt on kevät ja luontoki alkaa heräilee. Ku toi kaikki kurapaska ja pöly katoaa niin kaikkialla on paljon kauniinpaa, ehkä mieleski siitä virkoaa.
    Saako kysyy, millon sulla alko tollanen masennus? Masennusta toi kai on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no, istun varmaan koko kesän kotona. Eli en usko että sekään ihan hirveesti piristää..

      No tää kaikki alko menee vähän alamäkeen joskus 2010 syksyllä, mutta vasta 2011 huhtikuussa sain apua ja 2011 elokuussa aloin käymään polilla. 1,5kk sitten sain masennuslääkkeet.

      Poista
    2. :S Tsemppiä, mä uskon että sä pääset vielä tuolta suosta ylös!

      Poista