tiistai 7. toukokuuta 2013

Viimeinen valitusvirsi

Oon ihan valtava.
Silti vaan syön ja syön syömistäni, namnam hyvää, ja luut kiittää mua kun pidän ne visusti piilossa mun ällöttävän paksun läskikerroksen alla.
Ihan sama mihin kohtaan mua koskee, niin: läskiä läskiä läskiä
Läskiä kaikkialla.
Ruoka on mun ystävä, mutta samalla myös mun vihollinen.
Niin ja peili, ehkä vihollisista pahin.
Koko päivän välttelen aina peilejä.
Koetan olla kattomatta esim. reisiäni.
Ajattelen, että en mä nyt niin lihava ole.
Sitten kun katon illalla peiliin, niin TADAAAA
Siellä se pallero tuijottelee peilistä takaisin ja puristelee läskejään.

Kuvottaaaaa.

"Anna rakas voimia jaksamaan
alusvaatemainokset  kaduilla.
Joka puolella muija kuvissaan
luottaa itseensä pikkuhousuissaan"
PMMP - Jeesus ei tule oletko valmis

3 kommenttia:

  1. Tuttu tunne, kun katsoo peiliin, niin näkee itsensä aina isona, vaikka kuinka olisi laihtunut. Voimia!<3 Laitoin sulle muuten sähköpostia, meniköhän oikeaan osoitteeseen..En kyllä mitään ihmeellistä siihen laittanut, mutta samalla sait mun osoitteen. :)

    VastaaPoista
  2. tiedätkö et musta tuntuu joka päivä ihan samalta xd rakastan ruokaa ja syön kokoajan ja aattelen et ei se ehkä haittaa jos vähä syön ku en mä ny kauheen läski oo ja sit syön valtavasti ja illalla katon peiliin ja itken ja tyylii yritän repii mahaani irti :/ tiedän just miltä susta tuntuu, voimia!<3

    VastaaPoista
  3. sinut on haastettu! Mun blogissa ;)

    VastaaPoista